logo
Ana Sayfa   Forum   Ara Mobİl TAKVİM Üyeler GİRİŞ YAP Kayıt
*

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Sayfa: [1]   
  Yazdır  
Gönderen Konu: Yeni Resident Evil: Resistance Güncellemesi Yayınlandı!  (Okunma Sayısı 58 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Orcuncharted
Forever Emektarı
*

Toplam Puan : 957
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 904


Üyelik Bilgileri
« : Ağustos 06, 2020, 13:55:34 »


Resident Evil 3 (2020) oyununun bir parçası olarak yayınlanan Resident Evil: Resistance, asimetrik çok oyunculu oyunlar ile yakından ilgili olan oyuncular tarafından oynanmaya devam ediliyor. Ancak içerik anlamında bir süredir yetersiz olduğu için fazlaca geri bildirim almıştı. Capcom ise bu geri bildirimlere cevaben, Resident Evil: Resistance için yeni güncelleme daha yayınladı.

Oyunu 1.09 versiyonuna yükselten güncelleme, yakın bir zaman önce bütün platformlarda eş zamanlı olarak yayınlandı ve yeni haritalar, yeni eşyalar ve çok daha fazlası ile oyunun içeriğini biraz daha zenginleştiriyor.

Detaylara inecek olursak, Bemusement Park ve Uptown adıyla iki yeni harita, Survivors için on iki ve Mastermind için on üç olmak üzere yeni eşyalar, Survivors için yedi tanesi satın alınabilir yirmi bir yeni görünüm ve beş yeni jest, on beş yeni sprey, beş yeni yaratık görünümü ve iki yeni zombi jesti sizi bekliyor.

Ayrıca Creatures, Traps ve Firearms yetenek kartları kapsayan üç yeni Converter Mod da Resident Evil: Resistance oyununa ekleniyor. Bu bağlamda Creature Card'ları kullanırken bu modun maliyeti düşecek. Ayrıca elinize bir Ivy kartı alabileceksiniz. Trap Card'ları kullanırken de aynı durum söz konusu ama bu defa elinizde Teleportation Trap kartı olacak. Firearms için de elinizde Grenade Launcher kartı olacak.

Sunulan yeniliklerin dışında, Resident Evil: Resistance oyununun geneli için çeşitli ayarlamalar ve hata çözümlemeleri gerçekleştiriliyor. Mesela enfeksiyonlu bir köpeği öldürdüğünüzde zamanlayıcıya eklenen süre düşürülüyor. Supply Zombie yeri artık afetzedelerin yerlerine yakın bir yerde ortaya çıkacakken birden fazla özel silah düşürmesi de mümkün olmayacak.

Afetzedeler için yetenek açma gereksinimleri değiştirildi. Bu bağlamda, bütün yetenek varyasyonları on altıncı seviyeye ulaştığınızda alınabilecek. Valerie, Jan, Martin, Becca ve Jill için başlangıçtaki cephane miktarı arttırılmışken MUP, Matilda ve Quickdraw Army için temel hasar değeri de arttırıldı. Bunun yanı sıra Batting Glove ve High-Grade Ammo serisi ekipmanın etkisinde de ayarlama gerçekleştirildi.

Mastermind için de yetenek açma gereksinimleri değiştirildi. Bu bağlamda, bütün yetenek varyasyonları on beşinci seviyeye ulaştığınızda alınabilecek. Bütün yetenek kartları ise on dördüncü seviyedeyken alınabilecek. Supply Zombie sağlığı ve enfeksiyonlu köpeklerin yeniden doğduktan sonra hareket haline geçişleri öncesinde geçen süre düşürüldü. Ayrıca Turret - Rifle, Turret - High Caliber Rifle ve Turret - Machine Gun silahlarının temel hasar değeri ve kameraya monte edilen silahların azami menzili de düşürüldü.

Son olarak, Martin için Life Hacks' "Bulletproof" yeteneği varyasyonunun etkisi ve tuzakları devre dışı bırakmak için gereken süre, Daniel için Tyrant yeniden doğduktan sonra aktif hale geçmesi için geçmesi gereken süre, Alex için Slime Shot sonrası yeni komutlar verebilmeniz için geçmesi gereken süre düşürüldü. Bunların yanı sıra January karakterinin EMP etkisi Electromagnetic Shield tarafından önlenemeyecek, Jill ile Master Key kullanılarak açılan kapılardan her daim RP ödülü gelecek ve Tyrant'ın Bull Rush yeteneğinin kazara bitirilmesi daha da zorlaştırılacak.
Logged
Sayfa: [1]   
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF | Nekro Kelebek Girişimi © 2006-2020
SimplePortal © | Daimi Site Kurucusu: Levent Arıkan
Tema Tasarımcısı: DWG22
XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.094 Saniyede 36 Sorgu ile Oluşturuldu
Site Yönetimi