logo
Ana Sayfa   Forum   Ara Mobİl TAKVİM Üyeler GİRİŞ YAP Kayıt
*

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Sayfa: [1] ... 5 |Sonraki»   
  Yazdır  
Gönderen Konu: LW - Site Kurucusu  (Okunma Sayısı 26353 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« : Şubat 17, 2008, 04:22:49 »

Kendimi tanıtmama gerek yok sanırım...Sırıtma Benim hakkımda iyi, kötü hertürlü görüş eleştirinizi çekinmeden yapabilirsiniz. Hatalarımı söylemeniz çok güzel olur ve onları düzeltmek için kendimi sorgularım...Hadi bakalım kolay gelsin.Sırıtma


İlerleyen zamanlarda ilk mesajıma edit çekip biyografimi eklerim...:p



Yıllar sonra gelen ekleme; artık biyografim var..Sırıtma

Alıntı

Hep bir özgeçmiş istediniz benden ancak bugüne nasipmiş. Uzun süredir açıktı başlık ama yazamamıştım birtürlü, ciddi anlamda zaman sorunum vardı uzun süredir ki şu anda da öyle ama bu kez 15 dakikamı ayırıp zamanı yarattım.Sırıtma

Levent Arıkan ya da kısaca lakabıyla Levo. 15 Mart 1989?da İzmir?de doğdum ve o günden bu yana şehir dışında geçen okullu yılları saymazsak hep izmir?de yaşadım. Yani İzmirli bir bünye oluyoruz.Tebessüm

Resident Evil ile tanışmam yanlış hatırlamıyorsam yıl olarak 99 yılında oldu. Bir arkadaşımın abisi playstationda oynuyordu ve resident evil 3 olması oyun. Görür görmez bağlandım zaten oyuna. Dedim ne mükemmel bir oyundur bu, Nemesis?i görür görmez mükemmel bir gerilim ve heyecan hissetmiştim hatırladığım. Sonra oyunu oynamaya başladık arkadaşla ve giderek içine düştük, gecelerce sabahlamalar bulmacaları çözmek için uğraşlar falan filan. Oyunu uzun bir sürede bitirmiştik sanırım beraberce. Sonra fan olma evreleri başlamıştı ve hemen serinin diğer oyunlarını arama çalışmaları falan. Yıllar geçtikçe gerçek bir fanatik olup çıkmıştım, sabah RE akşam RE olmuştu hayat. Yıllar geçtikçe teknolojide artınca ulaşmak daha kolay oluyordu bilgilere. Ve işte o günden bugüne bir RE fanı olduk kaldık ama son zamanlarda ne oyun oynamaya ne de RE?ye ya da forumlara zaman ayıramaz oldum. Bu hayat meşgalesi tabiikide.

İnternet üzerinden RE  adına her kaynağı stok yapmaya başladım ve kendimde yazılar yazıyordum inceleme tarzında. 2006 yılında yanlış hatırlamıyorsam lewent89 adında bir blog açmıştım ve orada kendi yazılarımı paylaşmaya başladım. Sonra başka kaynaklardan izin alarak blogu zenginleştirdim. Hergün ilgi artmaya başladı ve 5 ay sonunda artık site açmamı isteyenler oldu. Başta çekindim ama sonra açtık ücretsiz hostlardan bir forum. Buradan sonrasında çok detaya girmeyeceğim. Çok uzayacak ki ne zaman yeter ne kağıt detaya girersek.Tebessüm Foruma ilgi giderek arttı ve derken artık kendi forumuna geçin diyenler oldu. Bilal ve Metehan ve birkaç arkadaş daha katıldı ekibe. Playstationturk ve merlininkazani sitelerindede bir yandan yöneticilik yapıyordum. Psturk?un sahibi Burhan abi levo sana artık kendi forumunu açmanın zamanı geldi çünkü Re konusunda herkesi topladın bile deyince 2008 1 ocak olması lazım RETürk?ün temelini attık. O ilk 9 ay okulu kazandığım güne dek çok zaman harcadım müthiş ekiple ve sonrasında biraz koptum gittim. Ama Bilal, Metehan ve Berkay siteyi uçurdular ki RETürk bugün bu haldeyse benden çok onların payı var. Ben sadece sitenin kurma fikrini ve temelini attım ve belli bir yere kadar gelmesini sağladım ama onlar siteyi uçurdular. Sağolsunlar.

Okul bitti ve artık iş hayatı başlayacak ki açık öğretimle okulda devam edecek aslında. O yüzden eskisi kadar zamanım olmuyor ne oyuna ne foruma ama mesaj atmıyor olsamda her şeyden haberim oluyor burada dönen her detaydan.

 Sevecen ve saf bir adamımdır ama silersem de bir daha adını bile anmam her kim olursa. Kişisel özelliklere fazla girmeden artık özgeçmişi bitiriyorum.

Ben RETürk?ü kurma fikrini düşündüm sadece ve bunu arkadaşlarımla gerçekleştirip onların ve siz üyelerin çabalarıyla bugüne getirdik. Avrupai bir RE mekanı oldu artık ReTürk ve her geçen gün büyüyor. Umarım uzun seneler daha böyle devam eder. Biraz baştan savma bir anlatım oldu ama en azından biraz hakkımda bilgi sahibi olmuşsunuzdur. Benden bu kadar?Sırıtma


Logged
Chupakabra
Metatron Kullanıcısı
*

Toplam Puan : 270
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 412

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : Şubat 20, 2008, 20:01:16 »

abi senin hakkında sölicek söz yok ama bu siteyi kurman bizler için çok iyi oldu
Logged
Hitman
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Şubat 23, 2008, 17:52:30 »

Gerçekten... bu forumu kurmanız çok iyi oldu Sırıtma Tebessüm
Logged
emperor622
Yardıran Üye
*

Toplam Puan : 173
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 387

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Şubat 24, 2008, 20:43:57 »

Lewwo sen MK forumdaki Resident Evil Moderatörlüğünden ayrıldın mı? Professional Gamer olarak gözüküyor.
Logged
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Şubat 24, 2008, 20:45:48 »

Evet ayrıldım. Özel sebeplerden.
Logged
emperor622
Yardıran Üye
*

Toplam Puan : 173
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 387

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Şubat 24, 2008, 20:47:02 »

Hmm... Geçmiş olsun ne diyeyim.
Logged
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #6 : Şubat 27, 2008, 01:18:09 »

Eyvallah..Göz Kırpma
Logged
ugurLu
K.C.P.D. Memuru
*

Toplam Puan : 253
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 388

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Mart 07, 2008, 23:21:39 »

Levent kardeşim senin için söyliyeceğim şey öz ve kısa olsun istedim. ve şu sözle sana sesleneyim  :
                          
                                İNANMAK BAŞARMAKTIR...İNANDIĞIMIZ KADAR BAŞARIRIZ...

sende bu yola, inandın ve inandıgın kadar basardın .... Başarın ve başarıların ortada ki buda ne kadar inandıgını gösterir. Teşekkur ediyoruz sana ve azmini hiç bi zaman yitirmemen dileyiğle Göz Kırpma
Logged
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : Mart 07, 2008, 23:22:45 »

Çok teşekkür ediyorum absolid_vodka güzel görüşlerin için.sizlerin desteği ve yardımları olmasa inanın bende çoktan pes etmiştim. her şey için minnettarım...
Logged
Wesker86
BSAA Harekatçısı
*

Toplam Puan : 762
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 533


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #9 : Mart 08, 2008, 12:51:13 »

valla fazla söze gerek yok ben seni merlinden de bilirim çok iyi bir recisin
Logged
Piskabak
Mobius Mensubu
*

Toplam Puan : 309
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 366

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #10 : Mart 28, 2008, 22:06:10 »

Azve öz konuşucam Levent abi çok iyi birisin göremesem bile içime doğuyor."ReTrkFrm" kurman bize yararı oldu sağol abi
Logged
Glück
S.T.A.R.S. Memuru
*

Toplam Puan : 136
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 296

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #11 : Mart 29, 2008, 20:06:59 »

Abi beni eleştirin demişsin absolid_vodka değil absolid.vodka Sırıtma
Logged
ylmz007
Ziyaretçi
« Yanıtla #12 : Nisan 12, 2008, 15:41:42 »

bu siteyi kuman bile ne kadar mükemmel bir düşünce gücünün olduğunun bir göstergesi emeğine sağlık Samimi
Logged
last_escape
Maskot Robbie Fanı
*

Toplam Puan : 357
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 202

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #13 : Nisan 12, 2008, 15:53:12 »

Levent kardeşim senin için söyliyeceğim şey öz ve kısa olsun istedim. ve şu sözle sana sesleneyim  :
                          
                                İNANMAK BAŞARMAKTIR...İNANDIĞIMIZ KADAR BAŞARIRIZ...

sende bu yola, inandın ve inandıgın kadar basardın .... Başarın ve başarıların ortada ki buda ne kadar inandıgını gösterir. Teşekkur ediyoruz sana ve azmini hiç bi zaman yitirmemen dileyiğle Göz Kırpma

gerken söylenmiş fazla söze gerek yok Göz Kırpma
Logged
emperor622
Yardıran Üye
*

Toplam Puan : 173
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 387

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #14 : Nisan 14, 2008, 10:40:35 »

Lewwo MK Forumdaki görevine geri dönmüşsün. Hayırlı, uğurlu olsun senin için tekrardan. Sensiz bölüm çok cansız kalıyordu.
Logged
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #15 : Nisan 14, 2008, 13:54:51 »

Herkese teşekkür ediyorum. Evet Umut'cum sürpriz ve beklemediğim bir anda geri döndüm. Hayırlı olması dileğiyle.Sırıtma
Logged
VEN0M
Gelişen Üye
*

Toplam Puan : 20
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 120

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #16 : Nisan 14, 2008, 15:01:43 »

Levent Abı Imzandakı Ilk Bannerda Ve Avatarında Tum Sevdıgım Yabancı Bayanları Toplamıssın Tebessüm

Gercek Konuya Donersen Senı Tam Olarak Tanımıyorum Abı Fakat Tanıdıgım Kadarıyla İyi Türkçemize Dikkat Eden Bu Forumu KUrarak Bıze Buyuk Bır Iyılık Yapan Abımızsın !

Edit: Abi Biyografini Bende merakla Beklıyorum
Logged
bkcm81
Cost The Back Üye
*

Toplam Puan : 463
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 724

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #17 : Nisan 14, 2008, 15:11:10 »

Valla Levent abi,ben eski forumu,MK'nını,PsTr'yi falan bilmiyorum.Sadece bu forumu biliyorum.Aslında diğer forumlarıda biliyorum ama hepsini buradan öğrendim.Bu sitenin benim Resident Evil oyunculuğumu geliştirmemde yararı oldu.Gerçi biri şöyle yap böyle yap vs. demedi ama,nedense bu forumdan cesaret aldım.Bunun dışında Re hakkında bilmediğim ve merak ettiğim bir çok bilgi vardı.Bunlarıda çoğunlukla sen,Selin,Bilal,Alper abi,SeT (Re3 Ayrıntılar Tebessüm ) sayesinde öğrenmiş oldum.Bu forumu kurduğun/açtığın için sonsuz teşekkürler Levent abi.Valla sen askere gitsende,bu siteyi bırakıp gitsende seni hep abim gibi seveceğim.Zaten seni abimden daha çok seviyorum.Gerçi seni daha hiç görmedim ama Tebessüm ...Abimin o yüzünü görmektense hiç görmediğim birini sevmek daha iyi diye düşündüm.Neyse.Çok sağol Levent abi.Bu arada biyografini merakla bekliyorum,Öğrenmediğim birtek o kaldı Dil Çıkarma
Logged
LW
Site Kurucusu
*

Toplam Puan : 1432
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1123


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #18 : Nisan 14, 2008, 15:38:09 »

Ahaha insan abisini sevmezmi yav...Sırıtma Şaka biryana teşekkür ederim tekrardan. Biyografiyide her şey gibi boş bir anıma bırakıyorum, inşallah kısaca 3-5 cümle ile bişeyler yazarım...Sırıtma
Logged
bkcm81
Cost The Back Üye
*

Toplam Puan : 463
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 724

Avatar Yok

Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #19 : Nisan 14, 2008, 15:43:40 »

Ahaha insan abisini sevmezmi yav...Sırıtma Şaka biryana teşekkür ederim tekrardan. Biyografiyide her şey gibi boş bir anıma bırakıyorum, inşallah kısaca 3-5 cümle ile bişeyler yazarım...Sırıtma

Valla Levent abi seviyodum ama eskiden.Zaten ayda,yılda bir kere görüyorum.Gördüğümdede dayak yiyorum Tebessüm O yüzden sevmiyorum yani...
Logged
Sayfa: [1] ... 5 |Sonraki»   
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF | Nekro Kelebek Girişimi © 2006-2019
SimplePortal © | Daimi Site Kurucusu: Levent Arıkan
Tema Tasarımcısı: DWG22
XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!
Bu Sayfa 0.06 Saniyede 35 Sorgu ile Oluşturuldu
Site Yönetimi