Forever Ziyaretçi Nihai Biyo-Organik Silah Evriliş Diriliş Çöküş Kuruluş Başlangıç

Haberler:

  • 31
  • 33

YasinG

  • S.T.A.R.S. Memuru
  • Usta Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 568
    • Profili Görüntüle
Ynt: The Last of Us Part II
« Yanıtla #30 : 21 Haziran 2020, 12:27:09 »
Aynen üstad baya bi aksiyon bekliyo seni.Ben de tam en heyecanlı yerde senaryoda kopukluk olan yerdeyim.Metascore da oyunu da gömmüşler 3.6 larda.Oyun içinde bazı şeyleri baya abartmışlar ama bu kadar düşük bir puanıda haketmiyor.Pompalıyla en son RE4 de adam uçururken bu kadar zevk almıştım


Orcuncharted

  • Forever Emektarı
  • Alp Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 1815
    • Profili Görüntüle
Ynt: The Last of Us Part II
« Yanıtla #31 : 21 Haziran 2020, 17:28:53 »
Bunda büyük ihtimalle çok fazlaca yüksek puan veren oyun mecraları ve Youtuber'ların etkisi oldu. Beklentileri o kadar yükseğe çıkarttılar ki, insanlar hikayeyi vs. beğenmeyince gömmeye başladılar. Ha ben şu an herhangi bir yorumda bulunamıyorum. Çünkü, her şeyin daha çok başındayım ama zamanla bir fikrimin olacağından da eminim :W :W O değil de, aynen pompalı ile enfeksiyonlu parçalamak acayip zevkli. Hatta dün bir tıkırdayanın kafasını da tabanca ile uçurdum. Vuruş hissiyatı muazzam :-*
« Son Düzenleme: 21 Haziran 2020, 17:29:09 Gönderen: Orcuncharted »


YasinG

  • S.T.A.R.S. Memuru
  • Usta Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 568
    • Profili Görüntüle
Ynt: The Last of Us Part II
« Yanıtla #32 : 21 Haziran 2020, 23:12:35 »
Aynen üstad baya mükemmel hissiyat.Oyunun sonuna yaklaştığımı düşünüyorum ama bakalım nasıl devam edecek.Oynanıştan zevk alıyor muyum, evet.Ama bu aralar oyun The Last Of us 2 Abby'nin Yolu gibi bi şey


YasinG

  • S.T.A.R.S. Memuru
  • Usta Üye
  • *
  • Default Avatar
  • İleti: 568
    • Profili Görüntüle
Ynt: The Last of Us Part II
« Yanıtla #33 : 22 Haziran 2020, 03:39:49 »
Sonunda bitti oyun.Genel olarak beğendim.Spoilersiz olarak kısa bir inceleme. Öncelikle senaryo tam oturmamış bi şeyler eksik.Yani senaryoyu genel olarak A bölgesinden B bölgesine git ,giderken yoluna insan grup çıksın onlarla çatış,sonra hastalıklılarla çatış sonra tekrar insanla çatış tarzı bir şey yapmışlar.Sonra ayıp olmasın diye bu karakterle yeter başka karakterle de aynı şeyi yapalım demişler.

Ayrıca oyunda duygu falan verememişler havada kalmış yani. Bazı yerleri Until Dawndı resmen.Bazı şeyleride aşırı abartmışlar,arkadaş evcilik mi oynuyoz çiftçilik bi oynuyoz belli değil.Muzik olarakta gerilim muziklerini falan baya beğendim.İlk oyuna göre baya gerilimli ve yer yer korkunçtu.Ama gel gelelim o 1.ci oyundaki duygu yüklü muzikler yoktu.Genel olarak oyun 3.5 puan alacak kadar kötü değildi.Ama böyle muazzam bir oyuna böyle bir senaryo yakışmadı.Yok yani senarist kendi de napacağını şaşırmış